Έμφαση στην προώθηση του brand «Hellas»

%ce%b6%cf%89%ce%b3%ce%bf%cf%80%ce%bf%cf%85%ce%bb%ce%bf%cf%83-1

10 Μαΐ Έμφαση στην προώθηση του brand «Hellas»

Share to

Νικόλαος Ζωγόπουλος, αντιπρόεδρος της Ελληνικής Ζυθοποιίας Αταλάντης

«Ο στόχος και το όραμά μας είναι όχι μόνο να είμαστε εθνικοί πρωταθλητές αλλά να μπορέσουμε να γίνουμε ευρύτεροι πρωταθλητές μεταφέροντας σε ένα μπουκάλι μπίρας ή σε ένα ποτήρι αναψυκτικού όλη την Ελλάδα σε όλον τον κόσμο». Αυτό επεσήμανε στην αρχή της ομιλίας του, κατά την παραλαβή του βραβείου, για την Ελληνική Ζυθοποιία Αταλάντης ο αντιπρόεδρός της κ. Νικόλαος Ζωγόπουλος.

Συνεχίζοντας ο κ. Ζωγόπουλος θέλησε να τονίσει μια διαφορά που, όπως είπε, υπάρχει μεταξύ της ελληνικής επιχειρηματικότητας και της πολυεθνικής κυρίως στον τομέα της εξωστρέφειας. Ειδικότερα επεσήμανε ότι «εξαγωγές και εξωστρέφεια δεν είναι μέσα στο σχέδιο και στον προγραμματισμό των πολυεθνικών. Εξωστρέφεια στην Ελλάδα για ανάπτυξη μπορούν να κάνουν μόνο οι ελληνικές επιχειρήσεις και όχι οι πολυεθνικές. Με αυτή τη λογική οι πυλώνες της ανάπτυξης και της εξωστρέφειας, όπως ελέχθη και από προηγούμενους ομιλητές, είναι η ποιότητα προϊόντος πάνω από όλα, η δυνατότητα ανταγωνιστικότητας και όχι μόνο στην τιμή αλλά και σε όλη την επικοινωνία». Ειδικά για τα τρόφιμα ο κ. Ζωγόπουλος επεσήμανε ως πολύ σημαντικό παράγοντα την προώθηση του brand «Hellas», όπου υπάρχει συγκριτικό πλεονέκτημα. «Η έμφαση η δική μας – τόνισε τέλος ο κ.Ζωγόπουλος – δίνεται στον παράγοντα άνθρωπο διότι για να μπορέσουμε να έχουμε ανταγωνιστικότητα, να έχουμε know how, πρέπει πρώτα από όλα να επενδύσουμε στους ανθρώπους και κυρίως στους νέους».