«Η εξωστρέφεια απαιτεί συνέπεια και συνέχεια»

09 Οκτ «Η εξωστρέφεια απαιτεί συνέπεια και συνέχεια»

Share to

Στόχος της εταιρείας είναι να διεθνοποιηθεί ακόμη περισσότερο το brand

«Αν δεν αγαπάς αυτό που κάνεις δεν θα πετύχεις, κλισέ αλλά είναι πραγματικότητα». Με αυτή τη φράση του ο κ. Νίκος Βασιλείου, αντιπρόεδρος της Bright Ειδικός Φωτισμός Α.Ε., συνοψίζει τη «συνταγή», αν θα μπορούσαμε να πούμε, επιτυχίας της εταιρείας του. Σε αυτή τη συνταγή πρέπει να προστεθεί ως βασικό συστατικό και η εξωστρέφεια της εταιρείας, η οποία έχει ήδη παρουσία σε 32 αγορές, ενώ στους στόχους της είναι η περαιτέρω διεθνοποίησή της, σύμφωνα με όσα αναφέρει ο ίδιος μιλώντας στην Time TV.

Τι είναι αυτό που διατηρεί την ανοδική πορεία της εταιρείας από το 1989 μέχρι και σήμερα;

Μία λέξη, κυρίως αγάπη γι’ αυτό που κάνουμε. Πραγματικά μας αρέσει να ασχολούμαστε με τον φωτισμό και μετά τα οικονομικά στοιχεία έρχονται. Αν δεν αγαπάς αυτό που κάνεις δεν θα πετύχεις, κλισέ αλλά είναι πραγματικότητα.

 

Αν δεν κάνουμε λάθος έχετε εξαγωγική δραστηριότητα σε 32 χώρες. Τι σημαίνει για σας η εξωστρέφεια;

Eμείς ξεκινήσαμε από το 2000 να έχουμε εξαγωγική δραστηριότητα. Θέσαμε ως στόχο να διεθνοποιηθεί η εταιρεία. Στην αρχή κάναμε πολύ μικρά βήματα προς την κατεύθυνση αυτή και με την πάροδο των ετών αποκτήσαμε πολύ καλούς συνεργάτες και αντιπροσώπους μας σε 32 χώρες. Η εξωστρέφεια απαιτεί συνέπεια και συνέχεια. Πρέπει να σε βλέπουν συνέχεια ότι είσαι εκεί, προσπαθείς, πηγαίνεις στη χώρα τους και δεν γίνεται σε μια στιγμή να πας να πουλήσεις και να φύγεις. Αν δεν έχεις συνεχή παρουσία, επιμονή και υπομονή δεν γίνεται τίποτα.

Πιστεύετε ότι μια ισχυρή βιομηχανία μπορεί να αντέξει στην κρίση και να δημιουργήσει παράλληλα τις κατάλληλες προϋποθέσεις ανάπτυξης για την εθνική μας οικονομία;

Μιλάμε για το 2019. Περάσαμε 10 χρόνια δύσκολα έως πάρα πολύ δύσκολα. Όσες επιχειρήσεις άντεξαν, κράτησαν το προσωπικό τους, δεν μείωσαν τους μισθούς τους και έχουν μια σταθερή πορεία αν όχι ανοδική, στην εξωτερική αγορά αλλά και στην εγχώρια – μην ξεχνάμε και την εγχώρια αγορά – πιστεύω ότι τώρα έχουν πεδίο δράσης λαμπρό. Μπορούν να αναπτυχθούν, αρκεί να αγαπούν αυτό που κάνουν και να επενδύουν σε μυαλά, σε μηχανήματα, σε προϊόντα. Μόνο έτσι μια επιχείρηση μπορεί να είναι ανταγωνιστική στο σύγχρονο περιβάλλον.

Ποιο είναι το όραμα της εταιρείας σας;

Το όραμά μας είναι να διεθνοποιηθεί ακόμη περισσότερο το brand, να καταξιωθεί. Είναι πολύ σημαντικό αυτό γιατί στο εξωτερικό πρέπει να σε βλέπουν, να σε νιώθουν, να βλέπουν ότι είσαι συνεπής. Η συνέπεια έχει μεγάλη σημασία. Δίνουμε έμφαση στη διεθνοποίηση, στη συνέχεια και στη συνέπεια και φυσικά προτεραιότητά μας είναι να έχουμε πάντα προϊόντα που είναι ένα βήμα μπροστά από τις ανάγκες των πελατών μας ή μάλλον των συνεργατών μας.

Αποτελεί κίνητρο για την εταιρεία σας η σημερινή βράβευση;

Σαφέστατα. Είναι ένα βραβείο που πραγματικά έχει πολλαπλασιαστική αξία για εμάς γιατί η αριστεία δεν είναι μόνο για τους πελάτες μας είναι και για εμάς τους ίδιους. Παίρνεις μια ηθική ικανοποίηση, επιβράβευση. Κατά συνέπεια,ευχαριστούμε πάρα πολύ τους διοργανωτές γιατί αυτό το βραβείο θα μας δώσει δύναμη ώστε να το πάρουμε και του χρόνου και να πάμε ακόμη καλύτερα.

Όσες επιχειρήσεις άντεξαν στα χρόνια της κρίσης, κράτησαν το προσωπικό τους, δεν μείωσαν τους μισθούς τους και έχουν μια σταθερή πορεία αν όχι ανοδική, στην εξωτερική αγορά αλλά και στην εγχώρια – μην ξεχνάμε και την εγχώρια αγορά – πιστεύω ότι τώρα έχουν πεδίο δράσης λαμπρό.