Σημαντική τουριστική αγορά η Ελλάδα για τη Lufthansa

08 Μαΐ Σημαντική τουριστική αγορά η Ελλάδα για τη Lufthansa

Share to

  • Συνεχείς οι επενδύσεις από τον όμιλο, τονίζει ο γενικός διευθυντής Πωλήσεων της Lufthansa για την Ελλάδα και την Κύπρο, κ. Κωνσταντίνος Τζεβελέκος
  • Το 2017 σημειώθηκε αύξηση σε ποσοστό περίπου 12% των επιβατών που ταξίδεψαν με τη Lufthansa προς την Ελλάδα σε σύγκριση με το 2016

Της Μαργαρίτας Μανούσου

Η ασφάλεια, η ποιότητα, η αξιοπιστία και η καινοτομία είναι οι βασικές αξίες και οι προτεραιότητες που ορίζουν όλες τις επιχειρηματικές δραστηριότητες του Ομίλου Lufthansa, όπως επισημαίνει μιλώντας στους New Τimes ο γενικός διευθυντής Πωλήσεων της εταιρείας για την Ελλάδα και την Κύπρο, κ. Κωνσταντίνος Τζεβελέκος. Έτος ορόσημο χαρακτήρισε το 2017 για τη Lufthansa ο κ. Τζεβελέκος υπογραμμίζοντας τις σημαντικές διακρίσεις που είχε ο όμιλος. Όπως επεσήμανε, η Lufthansa έγινε η πρώτη αεροπορική εταιρεία στην Ευρώπη που έλαβε την πιστοποίηση πέντε αστέρων από τη βρετανική εταιρεία συμβούλων αεροπορίας Skytrax. «Αυτό το βραβείο αποτελεί αναγνώριση των προσπαθειών του ομίλου να γίνει η Lufthansa μία από τις κορυφαίες αεροπορικές εταιρείες παγκοσμίως», τόνισε ο κ. Τζεβελέκος. Στη συνέχεια και αναφερόμενος στη νέα εταιρική ταυτότητα της Lufthansa τόνισε: «Η Lufthansa σήμερα είναι πιο σύγχρονη από ποτέ. Αυτό φαίνεται τόσο στην ανανεωμένη εταιρική ταυτότητα όσο και στη νέα εμφάνιση των αεροσκαφών που εναρμονίζεται με τη σύγχρονη αισθητική. Ο όμιλος συνεχίζει να επενδύει σε νέα, περισσότερο αποδοτικά αεροσκάφη».

Μια σημαντική επένδυση που πραγματοποιεί σήμερα ο Όμιλος Lufthansa, όπως σημείωσε ο κ. Τζεβελέκος, αφορά τον τομέα της εξατομίκευσης και ψηφιοποίησης των υπηρεσιών και προϊόντων του ομίλου. Για παράδειγμα, σήμερα υπάρχει η Josie, ένα ανθρωποειδές ρομπότ στο αεροδρόμιο του Μονάχου, το οποίο απαντά στις ερωτήσεις των επιβατών στο Terminal 2.

 

 Στρατηγική ανάπτυξη στην Ελλάδα

Ο γενικός διευθυντής Πωλήσεων Ελλάδας και Κύπρου του Ομίλου Lufthansa συνέχισε την ενημέρωση αναφερόμενος στα νέα του ομίλου στην Ελλάδα και στις ενέργειες που σηματοδοτούν το σημαντικό ρόλο της ελληνικής αγοράς στη στρατηγική ανάπτυξή του. «Ο Όμιλος Lufthansa – διευκρίνισε ο κ. Τζεβελέκος – δραστηριοποιείται στην Ελλάδα με 5 αεροπορικές εταιρείες, Lufthansa, Swiss, Austrian Airlines, Brussels Airlines και Eurowings, έχει παρουσία σε 20 ελληνικά αεροδρόμια και προσφέρει ως και 443 απευθείας πτήσεις ανά εβδομάδα προς 17 ευρωπαϊκούς προορισμούς».

Σύμφωνα με τα στοιχεία, το 2017 σημειώθηκε αύξηση περίπου 12% των επιβατών που ταξίδεψαν με τη Lufthansa προς την Ελλάδα σε σύγκριση με το 2016. Αυτό το ποσοστό, σύμφωνα με τον κ. Τζεβελέκο, αντανακλά την αυξανόμενη ζήτηση για δημοφιλείς ελληνικούς προορισμούς και την τουριστική δυναμική της Ελλάδας. Συμπλήρωσε μάλιστα ότι στην Ελλάδα επιτεύχθηκε 6% αύξηση στην πληρότητα θέσεων στις πτήσεις της Lufthansa, γεγονός που ικανοποιεί ιδιαίτερα τον όμιλο και δείχνει ότι οι στρατηγικές αποφάσεις είναι προς τη σωστή κατεύθυνση. Όσον αφορά ειδικά το δίκτυο δρομολογίων του ομίλου στην Ελλάδα, σημείωσε ο κ. Τζεβελέκος, ενισχύθηκε και την εφετινή καλοκαιρινή περίοδο με νέα δρομολόγια από και προς δημοφιλείς ελληνικούς προορισμούς. «Το εφετινό καλοκαίρι η Lufthansa εγκαινιάζει το νέο δρομολόγιο Σαντορίνη – Φραγκφούρτη, η Swiss εντάσσει στο πρόγραμμά της τη σύνδεση Καλαμάτα – Γενεύη, η Austrian Airlines παρουσιάζει 12 νέα δρομολόγια, ενώ η Brussels Airlines θα συνδέει για πρώτη φορά την Κέρκυρα, τη Ζάκυνθο, τα Χανιά, την Κω, τη Μύκονο, την Καλαμάτα και τη Σαντορίνη με τις Βρυξέλλες. Η Eurowings, η υψηλής ποιότητας και χαμηλού κόστους θυγατρική της Lufthansa, θα προσφέρει εφέτος το καλοκαίρι 18 νέες συνδέσεις συνδέοντας την Κέρκυρα, το Ηράκλειο, την Κω και τη Ρόδο με αεροδρόμια της Γερμανίας και της Αυστρίας. Η θυγατρική της Swiss, Edelweiss, θα συνδέει εφέτος τα Χανιά και τη Σάμο με τη Ζυρίχη», συμπλήρωσε ο κ. Τζεβελέκος.

Σημαντική ήταν η παρατήρηση του κ. Τζεβελέκου ότι στο Business Lounge της Lufthansa στον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών υπάρχει πολιτική προβολής της Ελλάδας και συχνά εκπλήσσει τους επισκέπτες με τις διοργανώσεις των «Special Moments», που έχουν στόχο την προβολή ελληνικών προϊόντων. Ειδικά για την τρέχουσα καμπάνια #SayYesToTheWorld της Lufthansa ο κ. Τζεβελέκος σχολίασε ότι «είναι μία από τις πιο δημιουργικές και πρωτότυπες καμπάνιες που έχουν τρέξει ποτέ στον όμιλο και η οποία έχει πολύ θερμή ανταπόκριση από το ελληνικό κοινό». Σε εγχώριο επίπεδο η καμπάνια #SayYesToThe World συνδυάστηκε με τη χορηγία των New Designers Award στο πλαίσιο του Athens Χclusive Designers Week 2018. «Οι δημιουργίες που παρουσίασαν οι νέοι σχεδιαστές αντλώντας έμπνευση από έναν προορισμό της Lufthansa κέρδισαν τις εντυπώσεις. Ήταν μια πολύ όμορφη διοργάνωση που απέσπασε πολύ θετικά σχόλια από το ακροατήριο».

lufth_geven_a320_nea_thesi

Όμιλος Lufthansa, ηγέτης στην Ευρώπη

Ο Όμιλος Lufthansa είναι ηγέτης στην αγορά των αερομεταφορών στην Ευρώπη και o μεγαλύτερος αεροπορικός όμιλος στον κόσμο, όσον αφορά τον κύκλο εργασιών του. Ο όμιλος επιδιώκει να αποτελεί «πρώτη επιλογή στον κλάδο των αερομεταφορών» για τους πελάτες, τους εργαζομένους, τους μετόχους και τους συνεργάτες του. Η ασφάλεια, η ποιότητα, η αξιοπιστία και η καινοτομία είναι οι βασικές αξίες και οι προτεραιότητες που ορίζουν όλες τις επιχειρηματικές δραστηριότητες του Ομίλου Lufthansa.

Ο Όμιλος Lufthansa περιλαμβάνει τρεις στρατηγικούς τομείς: Hub Airlines, Point-to-Point και Service Companies. Οι αεροπορικές εταιρείες-μέλη του ομίλου (Hub Αirlines), Lufthansa, Swiss και Austrian Airlines, ξεχωρίζουν ως premium brands και εξυπηρετούν τις εγχώριες αγορές τους από τους κόμβους της Φραγκφούρτης, του Μονάχου, της Ζυρίχης και της Βιέννης. Επίσης, μέσω της Eurowings, ο όμιλος προσφέρει στην αναπτυσσόμενη αγορά ταξιδιών αναψυχής απευθείας πτήσεις (point-to-point) κοντινών και μακρινών αποστάσεων. Ο Όμιλος Lufthansa έχει επεκταθεί με επιτυχία και σε άλλους κλάδους του τομέα της αεροπορίας μέσω θυγατρικών εταιρειών παροχής υπηρεσιών (Service Companies), καθεμία από τις οποίες κατέχει παγκόσμια ηγετική θέση στην αγορά που δραστηριοποιείται. Οι αεροπορικές εταιρείες του Ομίλου Lufthansa εξυπηρετούν 343 προορισμούς σε 103 χώρες προσφέροντας 15.415 πτήσεις κάθε εβδομάδα. Ο συνολικός στόλος του ομίλου αποτελείται από περίπου 728 αεροσκάφη (Δεκέμβριος 2017), ενώ οι παραλαβές νέων αεροσκαφών θα συνεχιστούν ως το 2025. Το 2017 ο Όμιλος απασχολούσε περίπου 130.000 άτομα προσωπικό, καλωσόρισε 130 εκατομμύρια επιβάτες στις πτήσεις του και σημείωσε πωλήσεις ύψους περίπου 35,6 δισ. ευρώ.

 

 Τεχνικά χαρακτηριστικά του A320

Τα Airbus A320 του Ομίλου Lufthansa θα διαμορφωθούν και θα τυποποιηθούν με τέτοιο τρόπο ώστε, σε περίπτωση μετακίνησης ενός αεροσκάφους μεταξύ των αεροπορικών εταιρειών του ομίλου, οι απαραίτητες μετατροπές να μπορούν να lufthansa_lh_new_liveryγίνουν εύκολα και σε σύντομο χρονικό διάστημα. Αυτό θα επιτρέψει στον Όμιλο Lufthansa να αντιδρά γρήγορα και ευέλικτα στις εξελίξεις και να μετακινεί εύκολα και αποτελεσματικά τα αεροσκάφη μεταξύ των στόλων του, προσαρμόζοντας αναλόγως τη δυναμική των αεροπορικών εταιρειών και των κόμβων του ομίλου. Το κόστος και ο χρόνος μετατροπής θα μειωθούν επίσης σημαντικά. Επιπλέον η τυποποίηση θα οδηγήσει σε περαιτέρω συνέργειες σε ό,τι αφορά την προμήθεια αεροσκαφών και εξαρτημάτων. Τα brands των αεροπορικών εταιρειών προστατεύονται από τη διαφορετική εταιρική ταυτότητα που έχει το καθένα. Με την έναρξη των προγραμματισμένων παραδόσεων των αεροσκαφών τύπου Airbus A320 το 2019, οι επιβάτες στα δρομολόγια κοντινών και μεσαίων αποστάσεων του Ομίλου Lufthansa θα απολαμβάνουν τα ολοκαίνουργια νέα καθίσματα Geven, που έχει προμηθευθεί ο όμιλος. Όπως τονίζεται από την εταιρεία, η εργονομική κατανομή πίεσης και η υψηλής ποιότητας ταπετσαρία των νέων καθισμάτων προσφέρουν στον επιβάτη αίσθηση μεγαλύτερης άνεσης. Λόγω της καινοτόμου οριζόντιας σχεδίασης της θήκης για βιβλία και περιοδικά, η πλάτη του καθίσματος είναι αισθητά πιο λεπτή αφήνοντας ελεύθερο περισσότερο προσωπικό χώρο αλλά και καλύτερη θέση καθίσματος κατά την απογείωση και προσγείωση.