ΔΕΛΤΑ : σημαντική αύξηση των εξαγωγών τα τελευταία 5 χρόνια

13 Φεβ ΔΕΛΤΑ : σημαντική αύξηση των εξαγωγών τα τελευταία 5 χρόνια

Share to

  • Η εξωστρέφεια αποτελεί τη Νο 1 προτεραιότητα για την εταιρεία, τονίζει ο κ. Στράτος Μαρούσης, international business director
  • Η εταιρεία έχει παρουσία σε 12 χώρες, σε 4 ηπείρους

 

Το 2018 ήταν άλλη μια εξαιρετική χρονιά για τη ΔΕΛΤΑ, η οποία είδε τις εξαγωγές της να αυξάνονται κατά 35% σε σχέση με το 2017, επισημαίνει μιλώντας στους Νew Times ο κ. Στράτος Μαρούσης, international business director της εταιρείας. Και βέβαια στόχος της  για το 2019 είναι να συνεχίσει την ανοδική πορεία των τελευταίων ετών «ως αποτέλεσμα της ενδυνάμωσης της παρουσίας μας στις υπάρχουσες αγορές μας, αλλά και της εισόδου μας σε νέες», τονίζει ο κ. Μαρούσης.

Σε ερώτησή μας για τον ρόλο που παίζει για την εταιρεία η εξωστρέφεια, ο κ. Μαρούσης μας απαντά ότι «η εξωστρέφεια είναι η Νο 1 προτεραιότητα στην εταιρεία μας, καθώς μας επιτρέπει να μεγαλώνουμε μέσα από τη διείσδυση των προϊόντων μας στις μεγάλες αγορές του εξωτερικού». Μας πληροφορεί, δε, ότι σήμερα τα προϊόντα της ΔΕΛΤΑ, κυρίως γιαούρτια, τυριά, χυμοί, σοκολατούχο γάλα και γάλα εβαπορέ, είναι παρόντα σε χώρες όπως οι ΗΠΑ, Ιταλία, Γερμάνια, Γαλλία, Αυστρία, Μ. Βρετανία, Κύπρο, Μάλτα, Βόρεια Αφρική, Σιγκαπούρη, Κίνα και Ταϊβάν. «Σκοπός μας είναι να είμαστε οι πρεσβευτές της ελληνικής διατροφής στις μεγάλες αγορές του εξωτερικού», υπογραμμίζει ο international business director της εταιρείας. Παράλληλα τονίζει: «Σε αυτήν την προσπάθειά μας επιδιώκουμε να είμαστε παρόντες σε όλες τις μεγάλες αγορές του κόσμου, με αντίστοιχες επενδύσεις τόσο στον εμπορικό τομέα όσο και στον παραγωγικό».

 

Περισσότερα κίνητρα για επενδύσεις

Πάντως, ο κ. Μαρούσης, απαντώντας σε ερώτησή μας για το τι θα ζητούσε η ΔΕΛΤΑ από την πολιτεία τόσο ως εταιρεία όσο και ως μέλος του κλάδου στον οποίο δραστηριοποιείται, επισημαίνει ότι πρέπει να δοθούν περισσότερα κίνητρα για επενδύσεις. Ειδικότερα, αναφέρει ότι «χρειάζονται περαιτέρω κίνητρα για τις επενδύσεις που απαιτείται να γίνουν στον τομέα της εξωστρέφειας τόσο στον παραγωγικό τομέα όσο και στον τομέα των ανθρώπινων πόρων και της προώθησης των προϊόντων στο εξωτερικό. Επίσης, και σε συνδυασμό με τη Ε.Ε., είναι απαραίτητη η συνεχής προστασία των ελληνικών προϊόντων από απομιμήσεις που πωλούνται στο εξωτερικό».

 

Τελικά η κρίση σε τι συμπεράσματα και εταιρικές κινήσεις οδήγησε τη ΔΕΛΤΑ; 

«Η κρίση ήταν το έναυσμα για να προαγάγουμε πιο αποφασιστικά και αποτελεσματικά την εξωστρέφεια της εταιρείας. Επενδύσαμε σε ανθρώπινο δυναμικό, έρευνα και τεχνολογία, στρατηγικές συνεργασίες και εμπορικά εργαλεία.  Ως αποτέλεσμα, οι εξαγωγές της ΔΕΛΤΑ παρουσίασαν σημαντική αύξηση τα τελευταία 5 χρόνια», απαντά ο international business director της εταιρείας.