«Μέσα στη δύσκολη αυτή εποχή μπορέσαμε να γίνουμε ο leader της αγοράς»

09 Οκτ «Μέσα στη δύσκολη αυτή εποχή μπορέσαμε να γίνουμε ο leader της αγοράς»

Share to

Η εταιρεία επενδύει στην επέκτασή της σε νέες αγορές, κυρίως στο εξωτερικό, και στην ανάπτυξη του ανθρώπινου δυναμικού της

Leader της αγοράς λευκών ειδών κατάφερε να γίνει η Nef-Nef μέσα στα δύσκολα χρόνια της κρίσης, όπως επισημαίνει ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλός της κ. Αλέξανδρος Κλειδέρης.  Όσο για το μέλλον ο δρόμος, όπως τονίζει  σε συνέντευξη που παραχώρησε στην Time TV, είναι μεγάλος, ενώ υπάρχουν και δύο δυσκολίες «να μην επαναπαυθούμε σαν ηγέτες και να ξεπεράσουμε τον εαυτό μας».  

Ποια ήταν η πορεία της εταιρείας μέσα στα χρόνια της κρίσης;

Τα τελευταία χρόνια της κρίσης διπλασιάσαμε τον τζίρο, τον αριθμό των εργαζομένων και τα αποτελέσματά μας. Μέσα στη δύσκολη αυτή εποχή μπορέσαμε να γίνουμε ο leader της αγοράς των λευκών ειδών και να μετράμε πλέον τζίρο 16 εκατ., εξ ου και το βραβείο που λάβαμε σήμερα (Diamonds of the Greek Economy 2019).

Πόσο δυνατή είναι η βιωσιμότητα και η ανάπτυξη τα χρόνια της κρίσης;

Πιστεύουμε ότι την επόμενη δεκαετία θα συνεχιστεί η κρίση. Θα συνεχίσουμε όμως όπως και πριν έτσι και τώρα με όραμα, στρατηγική και στόχους. Με την εφαρμογή όλων αυτών θα προχωρήσουμε. Έχουμε μπροστά μας μεγάλο δρόμο να διανύσουμε και δύο δυσκολίες να αντιμετωπίσουμε: να μην επαναπαυθούμε σαν ηγέτες και να ξεπεράσουμε τον εαυτό μας. H πορεία μας αυτή περιλαμβάνει μια πολύ καλή ανάπτυξη μέσω καναλιών διανομής όπως είχαμε και στη χονδρική, λιανική πώληση,  shop in shop, ανάπτυξη στο  digital και στο hotel και εξαγωγές.

Πού επενδύει η εταιρεία και ποια η σημασία της καινοτομίας, της τεχνολογικής ανάπτυξης και της συνεχούς εκπαίδευσης σε αυτήν;

Επενδύουμε στις νέες αγορές και κυρίως στο εξωτερικό. Επενδύουμε στην ανάπτυξη του ανθρώπινου δυναμικού μέσα από συνεχή εκπαίδευση και όσον αφορά το κομμάτι του τομεά μας αλλά και όσον αφορά τις τεχνολογίες, δεδομένου ότι μέσα από αυτές βελτιώνουμε την παραγωγικότητά μας.

Ποιες προτεραιότητες θέτει η εταιρεία;

Πρώτη είναι η βελτίωση των logistics, ακολουθεί η βελτίωση του ανθρώπινου δυναμικού και τρίτον η ανάπτυξη της λιανικής κυρίως στις αγορές του εξωτερικού.

Ποια τα σχέδιά σας για το μέλλον;

Το πιο δύσκολο σχέδιο είναι πώς θα φέρουμε την τρίτη γενιά και θα την ενσωματώσουμε στην εταιρεία και μετά τα 58 μας χρόνια να προχωρήσει στην επόμενη πεντηκονταετία.