Νέα αύξηση κερδών για τη βιομηχανία ζυμαρικών ΜΙΣΚΟ – BARILLA

16 Ιαν Νέα αύξηση κερδών για τη βιομηχανία ζυμαρικών ΜΙΣΚΟ – BARILLA

Share to

Στην πρώτη 50άδα των πλέον κερδοφόρων βιομχανιών της χώρας φιλοδοξεί να συμπεριληφθεί η βιομηχανία ζυμαρικών ΜΙΣΚΟ – BARILLA η οποία είδε τα καθαρά της κέρδη από 6,2 εκατ. ευρώ να ανεβαίνουν στα 7,5 εκατ. ευρώ το 2017. Αυτό προκύπτει από μεγάλη πανελλαδική έρευνα της New Times στις 1.500 ισχυρότερες παραγωγικές επιχειρήσεις της χώρας.

Η MISKO και υπό την θυγατρική της ιταλικής εταιρείας, Barilla Hellas, που διευθύνεται από τον κ. Γεώργιο Σπηλιόπουλο, έχει καταφέρει να παραμείνει στην κορυφή των πωλήσεων στην Ελληνική αγορά, παρά τον έντονο ανταγωνισμό από την σημαντική ελληνική βιομηχανία ζυμαρικών αλλά και τις ιδιωτικές ετικέτες που άρχισαν να αναπτύσσονται έντονα την τελευταία 20ετία. Σε αυτό συνέβαλε και το πρόγραμμα επενδύσεων συνολικού ύψους 70 εκατομμυρίων ευρώ της Barilla τα τελευταία 20 χρόνια στη MISKO, η οποία απέκτησε το 2000 μία καινούργια βιομηχανική μονάδα στη Θήβα της Βοιωτίας, η οποία είναι η τρίτη μεγαλύτερη στην Ευρώπη, με δυνατότητα παραγωγής πάνω από 55.000 τόνους ζυμαρικών ετησίως.

Ας σημειωθεί ότι το 2015  η ιταλική εταιρεία υλοποίησε επενδυτικό πρόγραμμα ενίσχυσης της δυναμικότητας του Μύλου στο Βόλο,  αυξάνοντας την παραγωγική ισχύ του κατά 33% και πλέον μπορεί να παράγει περίπου 63.000 τόνους σιμιγδάλι από 48.000 τόνους που ήταν μέχρι τότε. Συνολικά η εταιρεία απασχολεί στις δύο εγκαταστάσεις 200 εργαζόμενους, ενώ παράλληλα στηρίζει την ελληνική αγροτική παραγωγή συνεργαζόμενη με περισσότερους από 5.000 Έλληνες παραγωγούς. Τα ζυμαρικά της συνεχίζουν να φτιάχνονται αποκλειστικά από επιλεγμένο σιτάρι υψηλής ποιότητας, που προέρχεται από 260.000 στρέμματα Ελλήνων παραγωγών, με τους οποίους έχει μακροχρόνια συνεργασία.

Σύμφωνα με έρευνα στον κλάδο ζυμαρικών, η Barilla Hellas κατέχει συνολικό μερίδιο αγοράς 42%, ακολουθούμενη από την Melissa με μερίδιο αγοράς 35%, ενώ το υπόλοιπο 23% μοιράζονται οι ιδιωτικές ετικέτες.

Ανανέωση συσκευασιών

Η MISKO, που για περισσότερα από 90 χρόνια αποτελεί μία αγαπημένη μάρκα ζυμαρικών, ανανέωσε προσφάτως τις συσκευασίες όλων των κωδικών της, και τις άλλαξε… για καλό! Οι διαφορές λίγες αλλά μία είναι ουσίας! Αφαίρεσε το χαρακτηριστικό πιάτο της συσκευασίας και το προσέφερε σε όσους έχουν πραγματικά ανάγκη. Συγκεκριμένα προσέφερε 4.000 πιάτα ζυμαρικών, στα Παιδικά Χωριά SOS ώστε να συμβάλλει στο καθημερινό τραπέζι των παιδιών που φροντίζουν σε όλη την Ελλάδα. Στην ενέργεια αυτή η MISKO κάλεσε τους καταναλωτές της να συμμετάσχουν με στόχο να πολλαπλασιάσει την προσφορά της αλλά και να τους εμπνεύσει να μοιραστούν το αγαπημένο τους πιάτο ζυμαρικών στον προσωπικό τους λογαριασμό στο Instagram για καλό σκοπό με το #MISKO4GOOD. Επιπλέον, η MISKO, θέλοντας να στηρίξει ακόμα πιο έμπρακτα την προσπάθεια που γίνεται από τα Παιδικά Χωριά SOS, αποφάσισε να ενισχύσει οικονομικά τον οργανισμό ώστε να εξοπλίσει το νέο Κέντρο Ημερήσιας Φροντίδας στην Αθήνα.