Nέες συμφωνίες για ΑΒ Shop&Go

abshop

14 Μαΐ Nέες συμφωνίες για ΑΒ Shop&Go

Share to

Δικαιόχρηση: Έντονο ενδιαφέρον για τα καταστήματα «ευκολίας» – Στόχος τα 100 στην 5ετία

Τρείς «κλεισμένες» νέες συνεργασίες και δέκα που βρίσκονται σε προχωρημένες συζητήσεις μετρά το concept καταστημάτων ευκολίας – convenience stores ΑΒ Shop&Go, της ΑΒ Βασιλόπουλος, δύο μήνες μετά την επίσημη ανακοίνωση της αλυσίδας για το νέο μοντέλο δικαιόχρησης. Σύμφωνα με πληροφορίες της «Ν», το νέο μοντέλο έχει προσελκύσει το ενδιαφέρον, καθώς μετά την επίσημη γνωστοποίησή του διενεργήθηκαν περίπου 350 επαφές με εκδήλωση ενδιαφέροντος τη δημιουργία ενός καταστήματος ΑΒ SHOP & GO, τόσο για την Αττική όσο και για τη Θεσσαλονίκη. Μέχρι στιγμής τρεις συμφωνίες κλείδωσαν, ενώ δέκα ακόμα βρίσκονται σε προχωρημένες συζητήσεις. Στον βαθμό που τελεσφορήσουν και οι υπό διαπραγμάτευση συζητήσεις, τότε ο συνολικός αριθμός των AB Shop& Go θα ανέλθει στα 25 σημεία. Εκφρασμένη επιδίωξη της ΑΒ είναι σε βάθος πενταετίας να λειτουργούν 100 AB Shop&Go, ενώ σε βάθος δεκαετίας η προσδοκία είναι να κατακτηθεί μερίδιο 50% στην αγορά των καταστημάτων «ευκολίας», που σήμερα υπολογίζεται ότι ανέρχεται στα 500 εκατ. ευρώ μονάχα στην Αττική. Μεγαλύτερο ενδιαφέρον συγκεντρώνεται για τις περιοχές του κέντρου της Αθήνας και της Νότιας και Δυτικής Αττικής. Σε ό,τι αφορά τη βόρεια Ελλάδα, όπως αναφέρουν πηγές προσκείμενες στην αλυσίδα «λάβαμε μέρος στην Έκθεση ΚΕΜ Franchise όπου το ενδιαφέρον του (συγκεκριμένου) κοινού ήταν μεγάλο, ενώ θα λάβουμε μέρος και στην έκθεση KEM Franchise στη Θεσσαλονίκη τον Νοέμβριο του 2018, οπότε και θα δώσουμε την ευκαιρία να μας γνωρίσουν από κοντά και οι ενδιαφερόμενοι της περιοχής της Θεσσαλονίκης».

Συνολικά τα αναγκαία κεφάλαια δημιουργίας ενός AB Shop & Go κυμαίνονται από 80.000 έως 100.000 ευρώ για τον εξοπλισμό και 25.000-35.000 ευρώ για τη διαμόρφωση του χώρου, ανάλογα με το μέγεθος του καταστήματος. Με ειδική σύμβαση για την πώληση του εξοπλισμού, η ΑΒ καλύπτει το 80% της επένδυσης, με πλαφόν τα 100 χιλ. ευρώ ανά κατάστημα, προσφέροντας τη δυνατότητα μακροπρόθεσμης άτοκης αποπληρωμής στον franchisee έως και δέκα έτη.

Το μοντέλο

Το μοντέλο AB Shop&Go αναπτύσσεται σε έκταση από 100 έως 200 τ.μ. σε ένα επίπεδο, με βοηθητικό χώρο έως 50 τ.μ. Στα AB Shop&Go προσφέρονται 3.000 έως 5.000 κωδικοί ανάλογα με το μέγεθος του χώρου, ενώ υπάρχει δυνατότητα πώλησης καπνικών προϊόντων. Λειτουργούν με διευρυμένο ωράριο καθημερινά και την Κυριακή, σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία. Το νέο μοντέλο ακολουθεί στον μεγαλύτερο δυνατό βαθμό την εμπορική πολιτική των καταστημάτων ΑΒ, συμμετέχει στο συνολικό προωθητικό πρόγραμμα της εταιρείας, ενώ διαθέτει και προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας της αλυσίδας. Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις, η «απόδοση» προ φόρων κερδοφορίας αυτού του τύπου καταστήματος διαμορφώνεται στο 5%.

Δανάη Αλεξάκη – dalex@naftemporiki.gr

naftemporiki.gr