Αυξάνονται σταθερά οι ξένοι επισκέπτες των Ιονίων Νήσων, τονίζει ο κ. Σπύρος Γαλιατσάτος, αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού και Νησιωτικής Πολιτικής

10 Δεκ Αυξάνονται σταθερά οι ξένοι επισκέπτες των Ιονίων Νήσων, τονίζει ο κ. Σπύρος Γαλιατσάτος, αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού και Νησιωτικής Πολιτικής

Share to

  • Σποτς σε μεγάλα ξένα τηλεοπτικά κανάλια, όπως το CNN, προβάλλουν τις ομορφιές των νησιών του Ιονίου
  • Ως τις 30 Σεπτεμβρίου 2.812.080 επισκέπτες είχαν φθάσει αεροπορικώς στα Ιόνια νησιά, έναντι 2.488.096 το αντίστοιχο περυσινό χρονικό διάστημα
  • Ξεκινά άμεσα μια digital καμπάνια με την Google, η οποία θα απευθύνεται στις κυριότερες χώρες-αγορές για τα Ιόνια Νησιά

 

Σημαντική τουριστική ανάπτυξη παρουσιάζουν τα Ιόνια Νησιά, τα οποία προσελκύουν όλο και περισσότερους επισκέπτες από έτος σε έτος. Όπως επισημαίνει μιλώντας στους New Times ο κ. Σπύρος Γαλιατσάτος, αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού και Νησιωτικής Πολιτικής, «μέχρι τις 30 Σεπτεμβρίου είχαν έρθει αεροπορικώς στα Ιόνια νησιά 2.812.080 επισκέπτες, έναντι 2.488.096 το αντίστοιχο περυσινό χρονικό διάστημα, παρουσιάζοντας αύξηση κατά 13%». Με βάση αυτά τα στοιχεία τα Ιόνια Νησιά κατατάσσονται στην πέμπτη θέση από πλευράς αριθμού επισκεπτών. Στην πρώτη θεση κατατάσσεται η Κρήτη, στη δεύτερη το Νότιο Αιγαίο, στην τρίτη η Αττική, στην τέταρτη τα Δωδεκάνησα και στην πέμπτη θέση τα Ιόνια Νησιά, «τα οποία πλησιάζουν τα Δωδεκάνησα, που είχαν 3.313.058 επισκέπτες», τονίζει ο κ. Γαλιατσάτος. Επισημαίνει δε ότι μπορεί τα Ιόνια νησιά να βρίσκονται στην πέμπτη θέση, παρουσιάζουν όμως υψηλό ρυθμό ανάπτυξης. «Τα τελευταία τέσσερα χρόνια – σημειώνει – παρουσιάζουμε διψήφιο ρυθμό ανάπτυξης».

Η ανάπτυξη αυτή κάθε άλλο παρά τυχαία είναι. Οφείλεται βεβαίως στη φυσική ομορφιά, στην ιστορία και στον πολιτισμό που έχουν τα νησιά του Ιονίου, πλην όμως αυτά δεν θα γίνονταν ευρέως γνωστά στους ξένους επισκέπτες τους αν δεν είχαν προηγηθεί κάποιες σωστές και πολύ έξυπνες κινήσεις προβολής τους. Κινήσεις που εν πολλοίς «πηγάζουν» από τη δραστηριότητα του ίδιου του αντιπεριφερειάρχη Τουρισμού και Νησιωτικής Πολιτικής κ. Σπύρου Γαλιατσάτου και της ομάδας του. Αναφερόμενος σε κάποιες από τις κινήσεις αυτές ο κ. Γαλιατσάτος αναφέρεται στο γεγονός ότι πρόσφατα ασχολήθηκε με τα Ιόνια Νησιά ένα από τα κανάλια του Μπερλουσκόνι, «το καλύτερο» όπως λέει χαρακτηριστικά, εξηγώντας ότι «το κανάλι αυτό το βλέπουν μέχρι και στην Ιαπωνία». Επίσης ανάλογη εκπομπή είχε γίνει και στο κανάλι Rai 1, το πρώτο τηλεοπτικό κανάλι του δημόσιου ραδιοτηλεοπτικού οργανισμού της Ιταλίας με τη μεγαλύτερη τηλεθέαση. Πρόσφατα επίσης στη Λευκάδα βρέθηκε το κρατικό κανάλι της Γερμανίας, το ARD, καθώς και Γερμανοί ηθοποιοί «που ήρθαν για να εκπαιδευθούν στη μαρίνα της Λευκαδας και να πάρουν δίπλωμα ιστιοπλόου», μας ενημερώνει ο κ. Γαλιατσάτος.

Πέραν των προβολών σε εκπομπές μεγάλων ξένων τηλεοπτικών σταθμών, διοργανώνονται και fam trips με ξένους δημοσιογράφους, «οι οποίοι είναι πάρα πολλοί και έρχονται στα νησιά μας», σημειώνει ο κ. Γαλιατσάτος.

Όσον αφορά τις κινήσεις που «τρέχουν» αυτή την εποχή σχετικά πάντα με την προβολή των Ιόνιων Νησιών, ο κ. Γαλιατσάτος μας πληροφορεί ότι τώρα «τρέχει» ένα πρόγραμμα με 670 σποτς του ενός λεπτού που απευθύνονται σε 70 εκατ. τηλεθεατές. Επίσης ως το τέλος του έτους παρουσιάζεται στο CNN σποτ 15 δευτερολέπτων. Εξάλλου σημαντικότατη κίνηση που ξεκινά άμεσα είναι μια digital καμπάνια με την Google που θα απευθύνεται πιο σημαντικές χώρες-αγορές για τα Ιόνια Νησιά.

Στην επισήμανσή μας ότι οι κινήσεις αυτές είναι μεν πολύ σημαντικές για την προβολή της χώρας μας γενικότερα αλλά δεν αρκούν για να φέρουν το επιθυμητό αποτέλεσμα, αν δεν γίνουν παράλληλα κινήσεις ενίσχυσης και βελτίωσης των υποδομών, ο κ. Γαλιατσάτος συμφωνεί απόλυτα μαζί μας. Επισημαίνει ωστόσο ότι η βελτίωση των υποδομών είναι ευθύνη κυρίως της πολιτείας και ότι οι προσπάθειες που καταβάλλονται από τοπικούς φορείς είναι πολλές φορές «σταγόνα στον ωκεανό».