Σταθερά αυξανόμενος ο τζίρος της LG τα τελευταία χρόνια

aris-koutelos

07 Ιούν Σταθερά αυξανόμενος ο τζίρος της LG τα τελευταία χρόνια

«Η κρίση στην ελληνική οικονομία οδήγησε σε μεγάλες ανακατανομές στο επίπεδο των κατασκευαστών ηλεκτρονικών ειδών, με την LG Electronics Hellas να είναι ανάμεσα στις εταιρείες που όχι απλά επιβίωσε αλλά απέκτησε και υψηλότερο μερίδιο αγοράς, εδραιώνοντας τη θέση της στη συνείδηση του καταναλωτή» τονίζει στη «Ν» ο γενικός διευθυντής της LG Electronics Hellas Άρης Κουτελός.

H LG μετρά 15 χρόνια παρουσίας ως θυγατρική εταιρεία στη χώρα μας. Ειδικότερα, τα μερίδιά της το 2016 έφτασαν στα υψηλότερα επίπεδα, δίνοντας στην εταιρεία την 1η θέση στα ψυγεία και τα πλυντήρια, όπως και στα monitors αλλά και φτάνοντας τα μερίδια της τηλεόρασης σε ποσοστό άνω του 30%.

Όσον αφορά το επαγγελματικό τμήμα της LG (Business Solutions), παρά τη συνεχή ύφεση της ελληνικής αγοράς, αντιπροσωπεύει πλέον πάνω από το 25% του συνολικού τζίρου της εταιρείας με συνεχώς αυξανόμενη τάση.

Σε αυτή την κατηγορία, η LG Electronics κατέχει την 1η θέση τόσο στον τομέα των ξενοδοχειακών τηλεοράσεων όσο και των digital signage τηλεοράσεων με μερίδια που ξεπερνούν το 50%.

Στον τομέα του επαγγελματικού κλιματισμού κατέχει μία από τις δύο κορυφαίες θέσεις της αγοράς, με πλήθος υλοποιημένων έργων είτε αυτά αφορούν σε ανακαινίσεις είτε νέα έργα από κάθε είδους επαγγελματικό χώρο (π.χ. ξενοδοχεία, γραφεία, χώροι λιανικής πώλησης κτλ).

Στο πλαίσιο αυτό, η πορεία του τζίρου της εταιρείας είναι ανοδική και συγκεκριμένα από το 2014 στο 2015 σημείωσε αύξηση κατά 6% και από το 2015 στο 2016 η αύξηση που σημείωσε ανήλθε στο 3%.

Σύμφωνα με τον κ. Κουτελό, «στόχος μας το 2017 είναι να διατηρήσουμε την πρωτιά προσφέροντας premium προϊόντα τεχνολογικής υπεροχής. Θεωρούμε ότι έχουμε τα κατάλληλα εφόδια, καθώς το Lineup τόσο των οικιακών συσκευών όσο και της οικιακής ψυχαγωγίας θα είναι διαθέσιμα εντός του έτους και θα μας βοηθήσουν να επιτύχουμε αυτόν τον στόχο. Ειδικά η σειρά W7 αποτελεί επανάσταση στον τρόπο τοποθέτησης της τηλεόρασης στο χώρο, μιας και δεν μιλάμε πια για συσκευή αλλά για ένα κομμάτι εύκαμπτο γυαλί!».

H πορεία της αγοράς

Αναφορικά με την πορεία αγοράς της λιανικής ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών ειδών στην Ελλάδα, ο επικεφαλής της LG Εlectrοnics Hellas τονίζει πως ένας από τους κλάδους που επηρεάστηκαν περισσότερο από την οικονομική ύφεση των τελευταίων ετών ήταν αυτός των καταναλωτικών προϊόντων τεχνολογίας.

Επισημαίνει όμως πως «γενικά το ενδιαφέρον των καταναλωτών διατηρείται σε πολύ καλό επίπεδο. Στην κατηγορία της οικιακής ψυχαγωγίας έχει σημειωθεί μεγάλη αύξηση στις τηλεοράσεις πάνω από 50 και 60 ίντσες, με το μεγαλύτερο μέρος των καταναλωτών να επιλέγει τις 55 ίντσες, μέγεθος που αρχίζει να καθιερώνεται ως κλασική πλέον επιλογή.

Παλαιότερα οι μεγάλες ίντσες αποτελούσαν βασικό κριτήριο για τους καταναλωτές λόγω μεγάλων αθλητικών γεγονότων, ωστόσο αυτό πλέον δεν ισχύει. Το δεύτερο εξάμηνο του 2016 παρατηρήθηκε μεγάλη αύξηση του ενδιαφέροντος στις OLED τηλεοράσεις» αναφέρει ο κ. Κουτελός και συνεχίζει: «Στην κατηγορία των οικιακών συσκευών ο καταναλωτής φαίνεται να ανταποκρίνεται και να αναζητά πιο αξιόπιστες συσκευές, για τις οποίες είναι ανοιχτός να διαθέσει παραπάνω budget, έτσι ώστε να εξασφαλίσει την αξιοπιστία της και τη μεγαλύτερη διάρκεια ζωής. Παρατηρείται αύξηση των πωλήσεων σε πλυντήρια-στεγνωτήρια, καθώς και σε συσκευές με μειωμένη κατανάλωση ενέργειας» επισημαίνει.

Ευφυείς συσκευές από το μέλλον

Το IoT, σύμφωνα με τον επικεφαλής της LG Εlectrοnics Hellas αποτελεί ισχυρή τάση: «Αυτή η νέα τεχνολογία», τονίζει, «είναι μεγάλη ευκαιρία, με την LG να εισάγει στην ελληνική αγορά προηγμένες συσκευές όπως το Hub Robot που χρησιμεύει τόσο ως έξυπνη πύλη στο σπίτι (smart homegate) όσο και ως έξυπνο κέντρο κοινοποιήσεων στο σπίτι.

Τo Hub Robot θα είναι διαθέσιμο μαζί με το Smart InstaView Door-in-Door ψυγείο της εταιρείας, το οποίο χρησιμοποιεί Windows 10».

Σχετικά με το πού μπορεί να φτάσει η ευφυΐα των συσκευών, ο κ. Κουτελός επισημαίνει πως σίγουρα βρισκόμαστε σε μια εποχή που έχουμε τη δυνατότητα να δούμε τα πρώτα βήματα των ευφυών συσκευών, ωστόσο είναι μια αναπτυσσόμενη αγορά, τα οφέλη της οποίας θα βιώσει σε πολύ μεγαλύτερο βαθμό η νεότερη γενιά. Και συμπληρώνει λέγοντας: «Ποιος θα περίμενε ότι μπορεί το Hub Robot να λειτουργήσει ως οικιακός βοηθός και να μας ενημερώνει αν το γάλα στο ψυγείο πλησιάζει στην ημερομηνία λήξης ή να μας συμβουλέψει να βάλουμε το πλυντήριο αύριο, γιατί σήμερα θα βρέξει;».

Πηγή: naftemporiki.gr