Επενδύσεις 110 εκατ. ευρώ, με στόχο την ενίσχυση των εξαγωγικών της επιδόσεων από την Ηπειρωτική Βιομηχανία Εμφιαλώσεων Βίκος Α.Ε

18 Μαρ Επενδύσεις 110 εκατ. ευρώ, με στόχο την ενίσχυση των εξαγωγικών της επιδόσεων από την Ηπειρωτική Βιομηχανία Εμφιαλώσεων Βίκος Α.Ε

Share to

Κεφάλαια ύψους 110 εκατ. ευρώ στα εργοστάσια εμφιάλωσης νερών, αναψυκτικών και πλαστικών φιαλών και πωμάτων που διαθέτει, έχει επενδύσει από το 1990 έως σήμερα η  Hπειρώτικη Bιομηχανία ΒΙΚΟΣ, η οποία διευθύνεται από τον κ. Πέτρο Σεπετά,  με στόχο την διεύρυνση της παρουσίας της στην εγχώρια αγορά αλλά και τη βελτίωση των εξαγωγικών της επιδόσεων. Τελευταία επιχειρηματική της κίνηση η παρουσία της επιχείρησης στην 24η Διεθνή Έκθεση Gulfood 2019, η οποία έλαβε χώρα από τις 17 μέχρι τις 21 Φεβρουαρίου στον Εκθεσιακό χώρο World Trade Center στο Ντουμπάι των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων. Η διευρυμένη γκάμα των Φυσικών Μεταλλικών Αναψυκτικών Βίκος, που είναι τα μοναδικά στην Ευρώπη με κύριο συστατικό το Φυσικό Μεταλλικό Νερό, ξεχώρισαν σε παγκόσμιο επίπεδο για την ποιότητα και την καινοτομία τους. Παράλληλα, το Φυσικό Μεταλλικό νερό Βίκος έκλεψε τις εντυπώσεις των επισκεπτών, χάρη στην πλούσια σε μεταλλικά στοιχεία σύστασή του.

Η  Hπειρωτική Bιομηχανία έχει επενδύσει από το 1990 ως σήμερα συνολικά κεφάλαια ύψους 110 εκατ. ευρώ στα εργοστάσια εμφιάλωσης νερών, αναψυκτικών και πλαστικών φιαλών και πωμάτων που διαθέτει. Μόνο την τελευταία διετία πραγματοποιεί επενδύσεις συνολικού προϋπολογισμού 21 εκατ. ευρώ, σε νέο τεχνικό και μηχανολογικό εξοπλισμό, καθώς και σε κτιριακές εγκαταστάσεις. Στην πρόσφατη επίσκεψή μας στην υπερσύγχρονη γραμμή παραγωγής – με τις γερμανικές μηχανές που της δίνουν πρόσθετη δυναμικότητα παραγωγής 80.000 φιαλών την ώρα – είχαμε την ευκαιρία να δούμε από κοντά μία εντελώς αυτοματοποιημένη μονάδα η οποία με τη χρήση ρομπότ μπορεί να κοιτά στα μάτια τις αντίστοιχες πολυεθνικές εταιρείες του κλάδου.

Η εταιρεία, το πρώτο μπουκάλι νερού της οποίας εμφιαλώθηκε τον Απρίλιο του 1992, παραμένει εκ των market leader στην αγορά του εμφιαλωμένου νερού, ενώ «τρέχει» με υψηλό διψήφιο ποσοστό ανάπτυξης στην αγορά των αναψυκτικών, στην οποία εισήλθε το 2015.

To 2017 οι πωλήσεις της αυξήθηκαν κατά 4,21% στα 70,6 εκατ. ευρώ, τα κέρδη προ φόρων διαμορφώθηκαν σε 10,3 εκατ. ευρώ από 14,6 εκατ. ευρώ, τα EBITDA στα 14 εκατ. ευρώ και τα αποτελέσματα μετά από φόρους στα 7,2 εκατ. ευρώ από 10,3 εκατ. ευρώ. Την ίδια στιγμή τα ταμειακά διαθέσιμα παραμένουν υψηλά, στα 17,958 εκατ. ευρώ, ενώ το σύνολο των βραχυπρόθεσμων υποχρεώσεων της την 31/12/2017 μειώθηκε στα 19,752 εκατ. ευρώ από 26,725 εκατ. ευρώ που ήταν στη χρήση του 2016. Σε ό,τι αφορά το απασχολούμενο προσωπικό της αυτό αυξήθηκε στα 287 άτομα από 262 άτομα που ήταν στη χρήση του 2016.

Ο τζίρος της επιχείρησης αυξήθηκε περαιτέρω κατά το 2018 μέσω στοχευμένων ενεργειών στην ανάπτυξη του δικτύου πώλησης των προϊόντων ΒΙΚΟΣ και ειδικότερα των αναψυκτικών της.

Το πρώτο πεντάμηνο του 2018, σύμφωνα με τα στοιχεία της εταιρείας μέτρησης της κατανάλωσης Nielsen (σ.σ. μετρά τα οργανωμένα δίκτυα), οι πωλήσεις των αναψυκτικών ΒΙΚΟΣ «έτρεξαν» με ρυθμό ανάπτυξης 85,3% σε αξία και 85,8% σε όγκο. Αποτέλεσμα να είναι το έβδομο πιο ισχυρό brand στην κατηγορία μέσα σε μόλις δύο χρόνια παρουσίας σε αυτή, κερδίζοντας μία ποσοστιαία μονάδα.

Σημειώνεται πως στο πεντάμηνο οι πωλήσεις στην αγορά αναψυκτικών σημείωσαν ανάπτυξη 5,9% σε αξία και 4% σε όγκο. Στην αγορά των εμφιαλωμένων νερών, η ΒΙΚΟΣ βρίσκεται στην πρώτη τριάδα του κλάδου, με τον νούμερο ένα παίκτη της κατηγορίας να είναι τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας.